فروشگاه بزرگ الماس

فروشگاه بزرگ الماس

این فروشگاه اینترنتی آمادگی خود را جهت ارائه انواع فایل های الکترونیک، پروژه های مختلف دانشجویی و صنعتی، کتاب ها و جزوات و دانشگاهی اعلام کرده و در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است
فروشگاه بزرگ الماس

فروشگاه بزرگ الماس

این فروشگاه اینترنتی آمادگی خود را جهت ارائه انواع فایل های الکترونیک، پروژه های مختلف دانشجویی و صنعتی، کتاب ها و جزوات و دانشگاهی اعلام کرده و در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است

بررسی تاثیر نگرش های اصلی نام تجاری بر روی قصد خرید بواسطه ادراک مصرف کننده

چکیده اهمیت درک صحیح ادراک مصرف کننده به عنوان یک فعالیت انسانی معطوف به ارضاء نیازها و خواسته ها باعث می شود حوزه های بازاریابی دید وسیع تری در پیش بینی سهم بازار و برآوردهای اقتصادی بیابند شناخت رفتار منجر به سیاستگذاری های هوشمند می شود رویکردهای رفتاری نسبت به نگرش های نام تجاری، رفتار واقعی مصرف کننده را در تمایل وی به خرید اندازه گیری می کن
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 15
فرمت فایل docx
حجم فایل 3688 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 128
بررسی تاثیر نگرش های اصلی نام تجاری بر روی قصد خرید بواسطه ادراک مصرف کننده

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده

اهمیت درک صحیح ادراک مصرف کننده به عنوان یک فعالیت انسانی معطوف به ارضاء نیازها و خواسته ها باعث می شود حوزه های بازاریابی دید وسیع تری در پیش بینی سهم بازار و برآوردهای اقتصادی بیابند. شناخت رفتار منجر به سیاستگذاری های هوشمند می شود. رویکردهای رفتاری نسبت به نگرش های نام تجاری، رفتار واقعی مصرف کننده را در تمایل وی به خرید اندازه گیری می کنند. این رویکردها روشن می سازند که افزایش دانش شناختی مصرف کنندگان بایستی بصورت پیوستاری در نظر گرفته شود که از تمایل شدید به خرید و بی تفاوتی به خرید را شامل می شود.

داشتن درک و شناخت بهنگام از مصرف کنندگان، باعث می شود تا تولیدکنندگان و عرضه کنندگان راهبردهای فروش موثرتری بکار برده و تمرکز بیشتری بر تعیین موقعیت و متمایز سازی محصولات خود داشته باشند تا ازین طریق بتوان بر ترجیحات مصرف کننده تاثیر گذاشت. برخی از تولید کنندگان، با ایجاد پیوندهای قوی در ذهن مصرف کنندگان توانسته اند قدرت انتخاب و میل خرید در مشتریان را بطور چشمگیری افزایش دهند. تشخیص و شناسایی قصد خرید مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که رفتار واقعی مشتریان را معمولا می توان از طریق قصد آنها تشخیص داد.

جامعه آماری این تحقیق مشتریان و کاربران لپ تاپ در شهر مشهد هستند که از میان 100 نام تجاری ارزیابی سال 2012 اینتر برند انتخاب شده اند. حجم نمونه با توجه به فرمول کوکران و در نظر گرفتن جنبه های مختلف پژوهشی به منظور کیفیت مناسب 385 نفر تعیین شد. تحقیق حاضر یک مطالعه توصیفی است که به روش پیمایشی در تابستان 1392 انجام شده است. هدف اصلی این تحقیق عبارتست از: بررسی تاثیر نگرش های اصلی نام تجاری بر روی قصد خرید بواسطه ادراک مصرف کننده.

جهت تجزیه و تحلیل از بسته نرم افزاری اس پی اس اس نسخه 19 و نرم افزار لیزرل نسخه 72/8 استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که متغیر های نگرش نام تجاری، تداعیات نام تجاری، ارتباطات و ادراک مصرف کننده بر قصد خرید تاثیر معنادار دارند .


توجه مهم: شما عزیزان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه الماس شده و محصولات و پروژه های دلخواهتان را بیابید....هدف ما رضایت شماست

بررسی رابطه رضایت مشتری و حساسیت به قیمت از دیدگاه مشتریان

چکیده در بازار رقابتی امروز، و با توجه به وجود تورم بالا در کشور ایران رضایت مشتری بیش از پیش حائز اهمیت گشته است و در واقع بدون کسب رضایت مشتریان ادامه فعالیت و سودآوری برای سازمانهای تولیدی و خدماتی غیرممکن گشته است هدف از این پژوهش بررسی رابطه رضایت مشتری و حساسیت به قیمت از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی کارخانه لبنی جلگه نیشابور) می باشد که نت
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 14
فرمت فایل docx
حجم فایل 3115 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 115
بررسی رابطه رضایت مشتری و حساسیت به قیمت از دیدگاه مشتریان

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده

در بازار رقابتی امروز، و با توجه به وجود تورم بالا در کشور ایران رضایت مشتری بیش از پیش حائز اهمیت گشته است و در واقع بدون کسب رضایت مشتریان ادامه فعالیت و سودآوری برای سازمانهای تولیدی و خدماتی غیرممکن گشته است. هدف از این پژوهش بررسی رابطه رضایت مشتری و حساسیت به قیمت از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی کارخانه لبنی جلگه نیشابور) می باشد که نتایج آن منجر به بهبود سودآوری می شود یک تحقیق کاربردی است و از نظر جمع آوری اطلاعات یک تحقیق توصیفی- پیمایشی محسوب می شود. در این تحقیق از مدل لاو، لی و چنگ استفاده شده است. برای جمع آوری اطلاعات از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان محصولات لبنی جلگه نیشابور می باشند که 280 نفر از آنها به صورت نمونه گیری خوشه ای تصادفی به عنوان نمونه در نظر گرفته شده اند. در این پژوهش از نرم افزارSPSS18 برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است و با استفاده از آزمون های آماری پیرسون و رگرسیون این نتیجه بدست آمد که بین رضایت مشتری و حساسیت به قیمت در کارخانه لبنی جلگه نیشابور رابطه منفی قوی و معناداری وجود دارد. همچنین بین رضایت اقتصادی و رضایت اجتماعی که از ابعاد رضایت مشتری هستند نیز با حساسیت به قیمت رابطه منفی معناداری وجود دارد که البته رضایت اجتماعی تاثیر بیشتری از رضایت اقتصادی بر روی حساسیت به قیمت دارد. همچنین نتایج نشان داد که رابطه رضایت اجتماعی مشتری و حساسیت به قیمت در زنان بیشتر از مردان است؛ و رابطه رضایت اقتصادی مشتری و حساسیت به قیمت در مردان بیشتر از زنان است.


توجه مهم: شما عزیزان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه الماس شده و محصولات و پروژه های دلخواهتان را بیابید....هدف ما رضایت شماست

بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر تعهد سازمانی کارکنان گمرکات استان خراسان

چکیده هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر تعهد سازمانی کارکنان می باشد جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان گمرک استان خراسان است که با استفاده از جدول مورگان تعداد 270 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند دوره زمانی تحقیق تیرماه سال 1393 می باشد روش گردآوری داده ها از روش کتابخانه ای و توزیع پرسشنامه می باشد آزمون فرضیات از روش آزمون
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 7
فرمت فایل docx
حجم فایل 2127 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 86
بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر تعهد سازمانی کارکنان گمرکات استان خراسان

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده

هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر تعهد سازمانی کارکنان می باشد . جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان گمرک استان خراسان است که با استفاده از جدول مورگان تعداد 270 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند . دوره زمانی تحقیق تیرماه سال 1393 می باشد . روش گردآوری داده ها از روش کتابخانه ای و توزیع پرسشنامه می باشد . آزمون فرضیات از روش آزمون همبستگی ، رگرسیون چندگانه و آزمون فریدمن انجام شد . بدین منظور از نرم افزارهای EXCEL و SPSS استفاده شده است . در این پژوهش به آزمون فرضیه های زیر پرداخته شد :

فرضیه اصلی :

هوش فرهنگی بر تعهد سازمانی کارکنان تأثیرگذار است .

فرضیه های فرعی :

1) هوش فرهنگی شناختی مدیران بر تعهد سازمانی کارکنان تأثیرگذار است .

2) هوش فرهنگی فرا شناختی مدیران بر تعهد سازمانی کارکنان تأثیرگذار است .

3) هوش فرهنگی رفتاری مدیران بر تعهد سازمانی کارکنان تأثیرگذار است .

4) هوش فرهنگی انگیزشی مدیران بر تعهد سازمانی کارکنان تأثیرگذار است .

یافته های تحقیق نشان داد هوش فرهنگی شناختی ، هوش فرهنگی فراشناختی ، هوش فرهنگی رفتاری و هوش فرهنگی انگیزشی بر تعهد سازمانی کارکنان تأثیر مستقیم و معناداری دارد .

همچنین اولویت بندی مؤلفه های هوش فرهنگی از نظر اهمیت و تأثیر آن بر تعهد سازمانی کارکنان به صورت زیر می باشد : 1. هوش فرهنگی فراشناختی 2. هوش فرهنگی شناختی 3. هوش فرهنگی انگیزشی

4. هوش فرهنگی رفتاری


توجه مهم: شما عزیزان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه الماس شده و محصولات و پروژه های دلخواهتان را بیابید....هدف ما رضایت شماست

شناسایی عناصر تأثیر گذار آمیخته بازاریابی اجتماعی در جذب معلولین جسمی و حسی به استفاده از تئاتر

چکیده یکی از روش هایی که امروزه محققان علوم رفتاری برای تغییر رفتار از آن استفاده می کنند، بازاریابی اجتماعی می باشد در تعریفی ساده، بازاریابی اجتماعی عبارت است از استفاده اصول بازاریابی تجاری به قصد تأثیرگذاری بر رفتار مخاطب، به طوری که موجبات تغییرات مثبت و پایدار در کل جامعه را فراهم آورد هدف اغلب برنامه های بازاریابی اجتماعی حل مشکلی اجتماعی
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 10
فرمت فایل docx
حجم فایل 3440 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 138
شناسایی عناصر تأثیر گذار آمیخته بازاریابی اجتماعی در جذب معلولین جسمی و حسی به استفاده از تئاتر

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده

یکی از روش هایی که امروزه محققان علوم رفتاری برای تغییر رفتار از آن استفاده می کنند، بازاریابی اجتماعی می باشد. در تعریفی ساده، بازاریابی اجتماعی عبارت است از استفاده اصول بازاریابی تجاری به قصد تأثیرگذاری بر رفتار مخاطب، به طوری که موجبات تغییرات مثبت و پایدار در کل جامعه را فراهم آورد. هدف اغلب برنامه های بازاریابی اجتماعی حل مشکلی اجتماعی می باشد. هدف از پژوهش حاضر، شناسایی عناصر تأثیر گذار آمیخته بازاریابی اجتماعی در جذب معلولین جسمی و حسی به استفاده از تئاتر می باشد. روش تحقیق از نوع هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی_ پیمایشی است. جامعه آماری در این پژوهش تعداد 107 نفر از معلولین جسمی و حسی در استان خراسان رضوی بوده اند که روش نمونه گیری در این پژوهش تصادفی ساده بوده است. به منظور جمع آوری اطلاعات از روش پرسشنامه که پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ محاسبه گردیده، استفاده شده است. یافته ها حاکی از آن است که چهار عنصر گروه های های عمومی، قیمت، محصول (خود تئاتر) و سیاست گذاری در جذب معلولین به استفاده از تئاتر دارای تأثیر بوده اند و چهار عنصر دیگر، یعنی کانال توزیع، منابع مالی، تبلیغات و مشارکت، در این امر بی تأثیر بوده اند.


توجه مهم: شما عزیزان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه الماس شده و محصولات و پروژه های دلخواهتان را بیابید....هدف ما رضایت شماست

تبیین و بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید آنلاین

چکیده در این تحقیق سعی شده است تا اعتبار تجربی رفتار مشتریان در موقعیت خرید برخط(انلاین) ارائه شود و همچنین نظریه ای از رفتار خرید مصرف کنندگان و رضایت اطلاعاتی آنان برای توضیح پاسخ مشتریان به خرید اینترنتی تدوین گردد و نیز تأثیر ‌ چگونگی ارائه محتوای اطلاعات از کالا و خدمات بر تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را مطرح ‌ک
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 10
فرمت فایل docx
حجم فایل 2738 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 91
تبیین و بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید آنلاین

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده

در این تحقیق سعی شده است تا اعتبار تجربی رفتار مشتریان در موقعیت خرید برخط(انلاین) ارائه شود و همچنین نظریه ای از رفتار خرید مصرف کنندگان و رضایت اطلاعاتی آنان برای توضیح پاسخ مشتریان به خرید اینترنتی تدوین گردد و نیز تأثیر ‌ چگونگی ارائه محتوای اطلاعات از کالا و خدمات بر تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را مطرح ‌کند. بنابر این، هدف از این تحقیق سنجش رابطه رضایت اطلاعاتی مشتریان، مزیت رابطه ای و تعهد به سایت بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید های آنلاین را دارد، که می تواند نتایج سودمندی هم برای بازاریابان اینترنتی و مدیران این نوع فروشگاه ها جهت ارائه بهتر خدمات فراهم آورد.

روش تحقیق: به روش پیمایشی، از نظر زمانی مقطعی و از نوع مطالعات کاربردی است و شیوه نمونه گیری دراین پژوهش، از نظر انتخاب سایت شیوه در دسترس بوده، و از نظر افرادی که پرسش نامه را پر کرده اند به شیوه داوطلبانه است. این تحقیق بااستفاده از ابزار پرسشنامه محقق ساخته و استاندارد، بر روی مشتریانی که تلفن همراه و یا تبلت خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی در سراسر ایران تهیه می کنند صورت گرفته ، که متشکل از 392 پرسشنامه می باشد. در این پژوهش از آزمون رگرسیون چند متغیره استفاده شده است.

نتایج حاصله بیانگر آن است که رابطه معنا داری بین رضایت اطلاعاتی مشتریان و مزیت رابطه ای بر تعهد به سایت، و تعهد به سایت بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید های آنلاین وجود دارد.


توجه مهم: شما عزیزان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه الماس شده و محصولات و پروژه های دلخواهتان را بیابید....هدف ما رضایت شماست