فروشگاه بزرگ الماس

فروشگاه بزرگ الماس

این فروشگاه اینترنتی آمادگی خود را جهت ارائه انواع فایل های الکترونیک، پروژه های مختلف دانشجویی و صنعتی، کتاب ها و جزوات و دانشگاهی اعلام کرده و در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است
فروشگاه بزرگ الماس

فروشگاه بزرگ الماس

این فروشگاه اینترنتی آمادگی خود را جهت ارائه انواع فایل های الکترونیک، پروژه های مختلف دانشجویی و صنعتی، کتاب ها و جزوات و دانشگاهی اعلام کرده و در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است

تعیین میزان تأثیر عوامل مؤثر (نگرش، تاثیراجتماعی و اطمینان ادراک شده) برقصد استفاده مسافرین از بلیت های الکترونیکی هواپیمایی

چکیده مشکل بشر هیچ¬گاه این نبوده، که چگونه افکار نو و خلاق را بیاموزد، چرا که آموختن، از نیازهای اولیه آدمی است بلکه مشکل اصلی او این است که چگونه کهنه¬ها را فراموش کند توسعۀ اینترنت که به¬طور قابل ملاحظه¬ای استفاده از تجارت¬الکترونیک توسط شرکت¬های هواپیمایی در طول دهۀ 1990 را افزایش داد، یک عامل حیاتی در کاهش هزینه¬های توزیع را فراهم ساخت این
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 8
فرمت فایل docx
حجم فایل 1125 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 139
تعیین میزان تأثیر عوامل مؤثر (نگرش، تاثیراجتماعی و اطمینان ادراک شده) برقصد استفاده مسافرین از بلیت های الکترونیکی هواپیمایی

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده

مشکل بشر هیچ­گاه این نبوده، که چگونه افکار نو و خلاق را بیاموزد، چرا که آموختن، از نیازهای اولیه آدمی است: بلکه مشکل اصلی او این است که چگونه کهنه­ها را فراموش کند.

توسعۀ اینترنت که به­طور قابل ملاحظه­ای استفاده از تجارت­الکترونیک توسط شرکت­های هواپیمایی در طول دهۀ 1990 را افزایش داد، یک عامل حیاتی در کاهش هزینه­های توزیع را فراهم ساخت. این روزها تجارت­الکترونیک از طریق اینترنت نه تنها مهمترین کانال توزیع برای صنایع هوایی شده است بلکه همچنین مهمترین عامل در تعیین مزیت رقابتی شرکت­ها شده است.

با توجه به اینکه در ایران هم از تجارت الکترونیک در شرکت­های هواپیمایی برای صدور بلیت استفاده شده، تحقیق حاضر سعی دارد تا عوامل تأثیرگذار(نگرش، تأثیراجتماعی، اطمینان ادراک شده) بر قصد استفاده مسافرین از بلیت­های الکترونیکی هواپیمایی را مورد بررسی قرار دهد. قلمرو مکانی پژوهش، استفاده­کنندگان بلیت­های الکترونیکی هواپیمایی فرودگاه هاشمی­نژاد در شهر مشهد می­باشند و جامعه­ی مورد نظر پژوهش افرادی هستند که تجربه حداقل یکبار استفاده از بلیت­الکترونیکی را داشته­اند. روش آماری این پژوهش، استفاده از تحلیل همبستگی برای ارائه مدل نهایی تأثیر متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته می­باشد. نتایج به دست آمده نشان می­دهد که نگرش تأثیر غیرمستقیم، تأثیراجتماعی و اطمینان ادراک شده تأثیر مستقیم بر قصد استفاده مسافرین از بلیت­های الکترونیکی هواپیمایی دارند.


توجه مهم: شما عزیزان میتوانید از اینجا وارد فروشگاه الماس شده و محصولات و پروژه های دلخواهتان را بیابید....هدف ما رضایت شماست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.