دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
بازدید ها | 11 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 3351 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 98 |
چکیده
در این پژوهش به بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام تجاری در قالب مدل النا پرداخته شده است. جامعه اماری این تحقیق شامل 290 نفر، مصرف کنندگان محصولات لبنی بینالود در شهر نیشابور هستند. حجم نمونه مورد نظر بر اساس فرمول 267 نفر تعیین گردید.بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام تجاری توسط پرسشنامه محقق ساخته و با نظر استاد راهنما مورد بررسی قرار گرفت، که شامل 23 سوال و برای تعیین پایایی پرسشنامه از روش الفای کرونباخ 75% بدست امد.
نتایج حاصل از ازمون فرضیات پژوهش نشان می دهد که ارزش بر اگاهی81% بیشترین تاثیرو رضایت بر اگاهی 05/0 کمترین تاثیر را دارد.و فرضیه اول که رضایت مصرف کننده از نام تجاری محصول بر آگاهی نام تجاری است و فرضیه پنجم که رضایت مصرف کننده بر تداعی نام تجاری است، رد می شود.
تجزیه و تحلیل داده ها از طریق امار توصیفی و امار استنباطی شامل روش های: تحلیل عاملی،مدل معادلات ساختاری و برای سنجش همبستگی ورابطه بین متغیر ها و معناداری بار های عاملی از t استیودنت استفاده شده است و با استفاده از نرم افزارلیزرل و spss صورت گرفت.
دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
بازدید ها | 9 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 5429 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 155 |
چکیده
یکی از مهمترین مسائلی که امروزه مدیران برند با آن مواجه اند، چگونگی فراهم آوردن و گسترش درک بهتری از رابطه بین سازه هایی مثل برند و وفاداری مشتری است. جابجایی مشتری یک موضوع حائز اهمیت در بخش خدمات رابطه ای (از قبیل بیمه) می باشد که در آن مدل های داد و ستد برای سودآوری به روابط بلند مدت با مشتریان بستگی دارد. این پژوهش منجر به درک بالای این مطلب می شود که برند درمدیریت روابط بلند مدت با مشتری دارای نقش چشمگیری می باشد. برندهای نیرومند اعتماد مشتریان را نسبت به خرید نامرئی افزا یش می دهند اعتبار یک برند، ریسک ادراک شده را کاهش می دهد، زیرا اعتماد مصرف کنندگان را در مورد ادعاهای محصول یک شرکت افزایش می دهد. همچنین، هزینه های اطلاعات را کاهش می دهد، زیرا مصرف کنندگان ممکن است از برندهای معتبر به عنوان یک منبع آگاهی جهت صرفه جویی در هزینه های جمع آوری اطلاعات و پردازشان بهره ببرند هدف اصلی تحقیق، بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در صنعت بیمه شهرستان نیشابور می باشد. و یک تحقیق کاربردی است. متغیر مستقل اعتبار برند ، و متغیرهای وابسته رضایتمندی، تعهد به وفاداری، تعهد مستمر، تمایل به تغییر برند و توصیه شفاهی به خرید می باشند. جامعه آماری ما در این تحقیق مشتریان شرکتهای بیمه سینا و ایران می باشند و حجم نمونه در هر شرکت بیمه 196 نفر می باشد. که با استفاده از ابزار پرسشنامه داده ها جمع آوری و برای آزمون فرضیه ها از روش های آمار استنباطی (تحلیل رگرسیون) و برای ارتباط میان ویژگی های جمعیت شناختی با فرضیه ها از آزمون توکی و تی دو نمونه ای استفاده شده. و درنهایت تمام محاسبات توسط نرم افزار 18 SPSS انجام گردید. نتایج حاکی از آن است که رابطه مثبت و معنی داری میان اعتبار برند و رضایت مشتری، تعهد به وفاداری و تعهد مستمر برقرار بود و اعتبار برند روی تمایل به تغییر برند اثری نداشت.
دسته بندی | معماری |
بازدید ها | 9 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 14350 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 36 |
شامل: اطلاعات جامع و کامل کرج، معرفی شهرک، طرح واره یا اسکیمای اولیه شهرک، وضعیت توپوگرافی شهرک، محدوده تقریبی و حوزه های نفوذی شهرک، مطالعات جمعیتی شهرک، مطالعات فیزیکی شهرک، لکه گذاری و زون بندی، نقشه تراکم ساختمان ها، سرانه بندی ها، طراحی شبکه معابر و دسترسی، شبیه سازی سرانه و حرکت، لبه های شهری، برنامه ریزی فضایی شهرک، طراحی فضا، روابط اقتصادی- اجتماعی- زیستی در شهر، به همراه جداول سوات و ...
دسته بندی | مواد و متالوژی |
بازدید ها | 12 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 749 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 173 |
این متن توسط یکی ازافراد شاغل در کارخانه گرداوری شده وحاصل شش ماه زحمت وتلاش وی میباشد وبسیار پرکاربرد است بخصوص برای افرادی که تازه وارد کارخانه ی شدند